keskiviikko 26. helmikuuta 2014

260214

A BAG BATTLE

Nyt on sitten koko rumba hoidettu loppuun joten ajattelin kirjoittaa tästä pienestä taistelusta. 


Tosiaan puoltoista vuotta sitten tämä kaunokainen lähti mukaani Stockmannilta. Olisiko ollut minun toinen Michael Kors hankinta. En tiedä mitä mieltä ihmiset ovat laatulaukkujen hinnoista, esim. mikä on ihmisten mielestä kallis laukku ja mikä ei, mutta jos ostan laukun mikä maksaa 295 euroa koen sen kalliina laukkuna. Puoltoista vuotta käytin tätä laukkua, aktiivisesti en tosiaan kyllä käyttänyt, koska kyllästyn samaan todella nopeasti. Eli kun mielestäni 295 euron laukku menee reilun vuoden jälkeen rikki niin se ei ole täysin normaalia, vaikka vika olisikin vain olkaimessa.


Päätinpä sitten käydä Stockmannilla "valittamassa" asiasta. Sanotaan vaikka näin ettei vastaanotto ollut mitenkään mieleinen. Mielestäni minua kohdeltiin kuin pikku lasta. Tämän kyseisen henkilön mielestä kulunta oli normaalia ja se aiheutuu varsinkin siitä kun kynnet hankaavat laukkua. Tarkoittaako tämä siis sitä, että tekokynsien pitäjänä mun ei kannattais ostaa Michael Korsin laukkuja koska kynnet aiheuttavat kulumisen? Missä Stockmannin kuuluisa "hyvä" asiakaspalvelu? Mutta inttämiseni jälkeen sain jätettyä laukun sinne.
Koko rumba lähti käyntiin siitä kun minulle tarjottiin laukusta 50 euron Stockmannin lahjakortti. Minua tämä ei miellyttänyt ja päätin laittaa reklamaation Stockmannille sekä Michael Korsille Yhdysvaltoihin. 



Onneksi on ihmisiä jotka ymmärtävät myös asiakkaan kannalta tämän tilanteen. Sveitsistä Michael Korsin edustaja laittoi todella hyvän ja jopa huolestuneen viestin tilanteestani. Ymmärsinkin että Sveitsistä oltiin oltu yhteyksissä Stockmannille ja sieltä sitten myyntipäällikkö oli yhteyksissä muhun. Elikkäs 50 euron lahjakortista päästiin 150 euron lahjakorttiin ja lopuksi päästiin siihen, että minulle korvataan koko laukku. Elikkäs lahjakortille tulee arvoa 295 euroa. Mutta se kuinka paljon vaivaa pitää tehdä Suomessa on aivan naurettava, itse asiassa arvasin ettei Michael Kors "hyväksyisi" sitä että heidän laukkunsa menisi näin helposti rikki! Laatu on kuitenkin heidän valttinsa ja luulin että niin olisi ollut Stockallekin. Varsinaista oikeanlaista hyvää palvelua sain vasta kun pääsin keskustelemaan puhelimessa itse myyntipäällikön kanssa. Pitääkö asian todellakin mennä näin? 

Siiri on best xD 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti